1398/03/30 در ساعت 18:59:00

با اصطلاح تجاری هورکا، هُرِکا یا هرکا آشنایی دارید؟

هُرکا یا هورکا یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات غذایی یا شرکت های فعال در این زمینه محسوب می شود که در حقیقت از مخفف سه کلمه هتل، رستوران و کافه تشکیل شده است.

با اصطلاح تجاری هورکا، هُرِکا یا هرکا آشنایی دارید؟

مفهوم هورکا چیست؟ با اصطلاح تجاری هورکا، هُرِکا یا هرکا آشنایی دارید؟

مفهوم هورکا چیست؟ با اصطلاح تجاری هورکا، هُرِکا یا هرکا آشنایی دارید؟

هُرکا یا هورکا یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات غذایی یا شرکت های فعال در این زمینه محسوب می شود که در حقیقت از مخفف سه کلمه هتل، رستوران و کافه تشکیل شده است.

این کلمه از اصطلاح هلندی Uniforme Voorwaarden Horeca یا مخفف UVH در زبان انگلیسی به معنای شرایط مشابه در صنعت هتل و رستوران می باشد.

در حالیکه اصطلاح هورکا در کشورهایی مثل اسپانیا، پرتغال، بلژیک، رومانی و در اکثر شرکت های بین المللی تولید نوشیدنی به کار می رود، اما باور بر این است که چنین اصطلاحی ابتدا توسط هلندی ها مورد استفاده قرار گرفته بود.

هورکا یا خدمات ارائه تجهیزات هتل، رستوران و کافه یکی از پر رونق ترین و سریع ترین شاخه های در حال رشد در میان مشاغل فعال در قاره اروپا است.

سال 2004 بیش از 7.8 میلیون نفر به عنوان شاغل در این زمینه مشغول به کار شد اند و حاصل آن، سود 338 میلیارد دلاری برای صاحبان اصلی مشاغل هورکا بود.

مفهوم بازاریابی و فروش در هورکا

هورکا به طور عمده به تحقیق و بررسی هایی گفته می شود که حول کیفیت خدمات رسانی به مشتریان و کسب اطمینان از میزان رضایت آنها صورت گرفته می شود.

هورکا در مبحث بازاریابی فرآیندی است که خدمات و اقلام مورد نیاز را از مفهوم اولیه تا رسیدن به دست مشتری تعریف می کند. هورکا هر چهار عنصر اصلی در مسیر دهی به بازاریابی را شامل می شود:

1 – شناخت، انتخاب و گسترش یک محصول

2 – تعیین قیمت محصول مورد نظر

3 – انتخاب کانال های توزیع برای رسانده شدن محصول به محلی که مشتری در نظر دارد

4 – توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی

کشور ایران نیز جزو کشورهایی است که این صنعت در آن راه اندازی شده است.

کافه نید | cafe need

درباره کافه نید | About Cafe Need

کافه نید از سال ۱۳۹۱ با هدف تامین نیازمندیهای صنعت خدمات غذایی هرکا (  هُرِکا به عنوان یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات غذایی یا شرکت‌های فعال در این زمینه ها بکار برده می‌شود و مخفف سه کلمه هتل؛ رستوران و کافه است ) در جهت استخدام نیروی کار ، خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین در شبکه های اجتماعی آغاز به کار کرد و این فعالیت ادامه داشت تا در سال ۱۳۹۷ سایت کافه نید دات کام و کافه نید دات آی آر با هدف ارائه خدمات بهتر راه اندازی گردید ، امتیاز برند کافه نید متعلق به شرکت «هنر قهوه ایرانیان» (با شماره ثبت : ۵۲۷۲۶۴) می باشد .

کافه نید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه ضوابط جاری کشوری در حوزه وب سایت های ثبت شده را اجرا مینماید.

وب سایت کافه نید با راه اندازی اولین سرویس هوشمند ارسال آگهی نیازمندیهای هتل ، رستوران و کافی شاپ در ایران تمامی اخبار، آگهی های استخدامی ، خرید و فروش لوازم و تجهیزات نو و کارکرده هتل ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و صنایع وابسته ، خرید ، فروش ، رهن ، اجاره ، مشارکت در رستوران ، کافی شاپ ، هتل و … ، تجهیز و راه اندازی ،  محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تأییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس عنوان شغلی ، نوع کالا ، شهر و استان به کاربران متقاضی معرفی می نماید. بدیهی است کاربران با استفاده از خدمات سایت کافه نید، به موقع از آگهی های نیازمندیها مطلع میشوند .

سیاست کلی کافه نید و هدف اصلی ما در ارتباط قرار دادن کارفرما و جویای کار ، خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد به همین دلیل در کافه نید کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در انتخاب شما کافه نید هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

درج نیازمندیها در سایت آگهی های رایگان کافه نید – www.cafeneed.com

با تکمیل یکی از فرم های زیر نسبت به درج آگهی نیازمندیهای خود در سامانه اقدام نمایید .

۱ – فرم درخواست جذب نیروی کار کافی شاپ و رستوران لطفا کلیک کنید …

۲ – جویای کار : فرم درخواست کار در کافی شاپ و رستوران لطفا کلیک کنید …

۳ – فرم درخواست فروش لوازم ، تجهیزات و دکور کافی شاپ و رستوران لطفا کلیک کنید …

۴ – فرم درخواست واگذاری کافی شاپ و رستوران لطفا کلیک کنید …

نمایش آگهی ها و نحوه اطلاع رسانی به کارجویان و آگهی دهندگان از چند طریق انجام می شود .

۱ – از طریقه سامانه کافه نید : لطفا کلیک کنید …

۲ – از طریقه کانال تلگرام کافه نید : لطفا کلیک کنید …

۱ – از طریقه صفحه اینستاگرام کافه نید : لطفا کلیک کنید …

سایت کافه نید با هدف ارائه برترین محصولات و خدمات در فضای مجازی جهت آسایش و افزایش قدرت خرید مشتریان پایه گذاری شده است.

هدف ما ایجاد فروشگاهی در جهت تامین کلیه نیازهای مشتریان همراه با محصولاتی متنوع، با کیفیت و قیمتی مناسب به صورت یکجا ،سریع و آسان در کمترین زمان ممکن است.

0%