1397/12/19 در ساعت 12:10:00

راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2

اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2 – تمام اتوماتیک یک اسپرسوساز صنعتی ساخت ایتالیاست.

راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2

راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2

راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2

راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله: اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2 – تمام اتوماتیک یک اسپرسوساز صنعتی ساخت ایتالیاست. این اسپرسوساز مناسب مصارف بالا و کافی شاپی است. این اسپرسوساز دو گروپ بوده و دارای دو نازل بخار قوی و یک خروجی آب جوش می‌باشد. بویلر ( دیگ جوشان ) دستگاه 10 لیتری بوده و قابلیت پر شدن بصورت خودکار را دارد. بدنه‌ی دستگاه نیز از جنس استیل ضد زنگ است.

»»» نمایندگی فروش دستگاه لاسپازیاله اس 2 | La Spaziale S2 Barista Machine | کلیک کنید …

قابلیت تنظیم میزان دما و میزان بخار دستگاه نیز از دیگر مشخصات این اسپرسوساز است. عملکرد این اسپرسوساز بصورت اتوماتیک است و می‌توانید دوز قهوه را بصورت اتوماتیک تعیین کنید. توسط این اسپرسوساز می‌توانید یک اسپرسوی بسیار با کیفیت و انواع نوشیدنی ها را تهیه کنید. همچنین برای هر گروپ می‌توانید تنظیمات جداگانه‌ای بکار ببرید. این دستگاه خوش ساخت، مستحکم و زیبا برای کافه و کافی شاپ هایی که مصارف نسبتا بالا دارند گزینه‌ی مناسبی است.

»»» راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2 | کلیک کنید …

اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل S2 – تمام اتوماتیک یک اسپرسوساز صنعتی ساخت ایتالیاست. این اسپرسوساز مناسب مصارف بالا و کافی شاپی است. این اسپرسوساز دو گروپ بوده و دارای دو نازل بخار قوی و یک خروجی آب جوش می‌باشد. بویلر ( دیگ جوشان ) دستگاه 10 لیتری بوده و قابلیت پر شدن بصورت خودکار را دارد.

»»» راهنمای خرید اسپرسو ساز لاسپازیاله مدل  la spaziale s2 | کلیک کنید…

بدنه‌ی دستگاه نیز از جنس استیل ضد زنگ است. قابلیت تنظیم میزان دما و میزان بخار دستگاه نیز از دیگر مشخصات این اسپرسوساز است.

 

عملکرد این اسپرسوساز بصورت اتوماتیک است و می‌توانید دوز قهوه را بصورت اتوماتیک تعیین کنید.

توسط این اسپرسوساز می‌توانید یک اسپرسوی بسیار با کیفیت و انواع نوشیدنی ها را تهیه کنید. همچنین برای هر گروپ می‌توانید تنظیمات جداگانه‌ای بکار ببرید.

»»» فروش و خدمات پس از فروش دستگاه “لاسپازیاله” در ایران | کلیک کنید …

این دستگاه خوش ساخت، مستحکم و زیبا برای کافه و کافی شاپ هایی که مصارف نسبتا بالا دارند گزینه‌ی مناسبی است.

منبع : coffeeeshop.com

0%