1397/12/22 در ساعت 18:23:00

طراحی سایت برای کافی شاپ و رستوران شما

اگر صاحب کافی شاپ هستید و قصد طراحی سایت برای کافی شاپ خود را دارید، یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش و سود آوری جذب مشتری از طریق سایت می باشد،

طراحی سایت برای کافی شاپ و رستوران شما

طراحی سایت برای کافی شاپ و رستوران شما

طراحی سایت برای کافی شاپ و رستوران شما

اگر صاحب کافی شاپ هستید و قصد طراحی سایت برای کافی شاپ خود را دارید، یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش و سود آوری جذب مشتری از طریق سایت می باشد، اما باید دقت داشته باشید که نکاتی برای موفقیت طراحی سایت کافی شاپ وجود دارند که ضامن جذب مشتری و علاقه مند نمودن بازدید کنندگان به وب سایت شما هستنند، نکاتی همچون طراحی UX حرفه ای و اصولی، استفاده به جا از رنگ ها و دیگر عناصر بصری، دسته بندی مناسب خدمات، خدمات ویژه و استفاده از عکس های واقعی از نوشیدنی ها، دسرها، کیکها، انواع قهوه ها و خوراک های اصلی منوی کافی شاپ در طراحی سایت کافی شاپ می توانند نقش موثری در ایجاد رسانه و بستری مناسب برای تاثیرگذاری و تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان ثابت داشته باشند.

»»» گروه آرگو | ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت برای کافی شاپ، رستوران و هتل ها

در این مطلب قصد داریم به اصول طراحی سایت کافی شاپ پرداخته و نکات و راه کارهای اساسی برای موفقیت سایت را بررسی نماییم تا سایت تنها آدرسی در انتهای کارت ویزیت نباشد و بتواند به وظیفه اصلی خود به منظور جذب مشتریان بیشتر و نگهداری و حراست از مشتریان قبلی را به درستی انجام دهد. برای مطالعه این اصول و نکات با طراحی سایت کارا همراه باشید.

طراحی سایت برای کافی شاپ و رستوران شما

سوالاتی که می بایست قبل از طراحی سایت کافی شاپ به آنها پاسخ دهید:

ویژگی های منحصر به فرد و وجه تمایز کافی شاپ شما چیست؟

به عنوان مثال شاید کافی شاپ شما در نقطه دنج و ساکتی قرار گرفته باشد و یا اتفاقا در جایی شلوغ و پر رفت و آمد هر دوی این ویژگی ها می توانند برای عده ای جذاب باشند، همه چیز می تواند نقطه قوت باشد اگر درست تحلیل شده و فرآیند بازاریابی و طراحی سایت بر اساس آن تبیین شود.

هدف اصلی از طراحی سایت برای کافی شاپ چیست؟

در ابتدا شاید این سوال کمی بی فایده و پاسخ آن واضح به نظر آید اما هدف نباید تنها تاسیس و داشتن سایتی صرفا جهت حضور و رفع تکلیف باشد، شاید اغراق نباشد که بگوییم تمامی تجارت های بزرگ و متوسط جهان از وب سایت به عنوان یکی از مهمترین راه کارهای رسیدن به موفقیت استفاده می نمایند و حتی بسیاری از آنها بدون وب سایت ورشکسته و بدون مشتری خواهند بود، در نتیجه با این ذهنیت، زمان بیشتری را برای پاسخ به سوال هدف از طراحی سایت برای کافی شاپ چیست؟ بگذارید.

مشتریان کافی شاپ خود را تحلیل کنید؟

جامعه هدف و مشتریان هر شغل و هر تجارتی دقیقا مانند اثر انگشت منحصر به فرد می باشد شما می بایست مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه خود را از لحاظ روحیات، رنج و بازه سنی، جنسیت، تمکن مالی، شغل و تخصص و از لحاظ های دیگر تحلیل نموده و به اثر انگشت خود پی ببرید با استخراج این داده های ارزشمند، نه تنها در طراحی سایت کافی شاپ به منظور رسیدن به نتایج درخشان، استفاده خواهند شد بلکه برای طراحی برنامه و استراتژی باراریابی و تبلیغات نیز بسیار موثر و لازم می باشند.

انتظارات و توقع اصلی مشتریان و مخاطبان شما از سایت و خدمات؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی از مشکلات طراحی تجربه کاربری UX را حل خواهد کرد، یکی از مهمترین چالش ها در طراحی سایت کافی شاپ و در کل طراحی سایت های مختلف، پاسخ به این سوال می باشد، پاسخها و نتایج به دست آمده از این سوال کلیدی زمانی موثر و مفید خواهند بود که سوالات قبلی با دقت و صرف زمان پاسخ داده شده باشند.

طراحی سایت با استفاده از سادگی در ترکیب بندی

طراحی سایت کافی شاپ ساده، ضمن اینکه سر درگمی را از بازدید کنندگان سایت دور می سازد، می تواند زیبایی ها و عناصر بصری پر اهمیت را بیش از پیش نمایان و قابل دسترس نماید.

»»» گروه آرگو | ارائه دهنده خدمات وب و طراحی سایت کافی شاپ و رستوران

سادگی و شلوغ نبودن طراحی سایت کافی شاپ ابزاری قدرتمند در دست طراحان، برای اجرای هر چه بهتر استراتژی بازاریابی می باشد، سادگی وب سایت، بستر مناسبی است برای تاکید و نمایش هر چه بهتر خدمات مهم و مورد نظر تا مکانهای مهم از دید کاربران و بازدیدکنندگان پنهان نماند، طراحی ساده این امکان را میسر خواهد نمود تا بازدید کنندگان قبل از ترک و یا بستن وب سایت، از صفحه هدف و مکان مورد نظر طراح سایت دیدن نمایند و اقدام و هدف خواسته شده از آنها را انجام دهند.

اعجاز رنگها در طراحی سایت کافی شاپ

رنگها در مبانی و زیبایی شناسی ترکیب بندی تمامی طراحی ها نقش موثری را ایفا می کنند، رنگها می توانند منتقل کننده احساس های مختلف باشند، بر زیبایی شناسی تاثیر بگذارند و برانگیزاننده عمل کنند، طراحان حرفه ای با استفاده هوشمندانه از رنگها معناها و منظورهای مختلفی را منتقل می نمایند و با استفاده صحیح از رنگها، چشم و احساس مخاطبین را تحت تاثیر قرار می دهند و مفاهیم مورد نیاز خود را به مرکز ذهن و حافظه اشخاص ارسال می نمایند، اگر چه بیشتر وب سایت کافی شاپ ها به دلیل رنگ قهوه از رنگ قهوه ای استفاده می کنند با این وجود هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ در طراحی سایت کافی شاپ وجود ندارد و طراح می بایست با در نظر گرفتن عواطف و روحیات بازار هدف و اثر انگشت کافه از رنگ مناسب استفاده نماید.

عکاسی اختصاصی از محصولات و منوی کافی شاپ

بسیاری از کافی شاپ ها از عکس های غیر واقعی داخل اینترنت که ارتباط کمی با خدمات و منوی آنها دارد برای طراحی سایت کافی شاپ و همینطور در منو استفاده می کنند که این تصمیم لطمات بسیار زیادی بر ذهن مخاطبان خواهد داشت، علی الخصوص زمانی که به کافی شاپ مراجعه نموده و متوجه تناقض در عکسها و سفارش واقعی می بینند، عکاسی از محصولات واقعی تاثیر بسیار زیادی در جذب و ایجاد حس اعتماد و اعتبار در وب سایت دارد.

کافی شاپ کارخانه ای است که محصولش انواع قهوه، کیک های مختلف، دسرهای لذیذ، انواع نوشیدنی داغ و خنک و خوراک های طبخ شده می باشد پس همان مقدار که عکاسی واقعی و مشاهده عکس واقعی گوشی موبایل و دیگر محصولات برای شما در فرآیند خرید تاثیرگذار است به همان میزان عکس های واقعی و با کیفیت از نوشیدنی ها و دسرهای کافی شاپ در نگاه مخاطبان موثر و مفید است.

»»» بهترین شرکت طراحی وب سایت برای کافی شاپ، رستوران و هتل ها

فراموش نکنید که سایت شما رسانه و نماینده کسب و کار و کافی شاپ شما در فضای مجازی و اینترنت است با میلیون ها مخاطب و بازدید کننده، در نتیجه می بایست از هر فرصتی برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالفعل استفاده کرد و عکاسی تبلیغاتی از منوی کافی شاپ و استفاده از آنها در طراحی سایت کافی شاپ یکی از مهمترین فرصتها می باشد.

راه اندازی وبلاگ در سایت جهت آموزش و نوشتن مطالب خواندنی در مورد قهوه و دسر ها

بعد از عکاسی تبلیغاتی، راه اندازی وبلاگ و نوشتن مطالب مفید، آموزشی و جالب مربوط به دنیای قهوه باعث ایجاد حس اعتماد و تحریک برای امتحان نمودن دسترنج و هنرنمایی شما خواهد شد. نوشتن مطالب کاربردی تاثیر فوق العاده ای بر روند برندینگ و مشتریان وفادار خواهد داشت و حرفه ای بودن و تخصص محور بودن شما را در پی خواهد داشت و منتقل خواهد نمود پس حتما اگر توان نوشتن مقالات جذاب و مفید و آموزشی را دارید این کار را انجام دهید و در صورتی که توان و یا وقت کافی برای نوشتن و استخراج را ندارید میتوانید فرآیند نوشتن مقالات را با هزینه مناسب به شرکت های تولید محتوا بسپارید.

تبلیغات: تیم تولید محتوای کارا آماده ترجمه و تالیف مطالب آموزشی و مفید جهت تبدیل نمودن سایت شما به مرجع و منبعی پر مخاطب در میان نیازمندان به خدمات و محصولات شما و علاقه مندان به مطالب مربوط به حیطه کاری شماست.

قرار دادن آیکون شبکه اجتماعی در طراحی سایت

یکی از مهمترین کارها در فرآیند بازاریابی اینترنتی و تجارت اینترنتی ایجاد ارتباط بین سایت و شبکه های اجتماعی می باشد، اگر این کار به درستی و با مهارت انجام شود، از پتانسیل مخاطبین سایت در شبکه های اجتماعی و از پتانسیل مخاطبین شبکه های اجتماعی در وب سایت استفاده بهینه خواهد شد. امری ایده آل و مورد دلخواه، با این یک پارچگی، طراحی سایت و شبکه های اجتماعی کافی شاپ در خدمت برندینگ و جذب مخاطبین بیشتر خواهند بود و بسیار هدفمندتر از قبل ایفای نقش خواهند نمود.

  • قابلیت های مورد استفاده درصفحه تماس با ما در طراحی سایت کافی شاپ
  • ذکر تمامی نقاط قوت و وجوه تمایز کافی شاپ
  • تمایز نحوه سرو و دم کردن قهوه و محصولات را در این صفحه ذکر کنید
  • از کیفیت مواد اولیه و برند مورد استفاده در کافی شاپ صحبت کنید
  • در مورد بهداشت و تمیزی رستوران و آشپزخانه صحبت کنید و حتی از عکس استفاده نمایید
  • دکور رستوران را تشریح کنید، در صورت امکان از عکس و تور مجازی استفاده شود
  • جوایز، نشان ها، افتخارات و دوره های تخصصی طی شده توسط پرسنل
  • معرفی پرسنل و تخصص آنها
  • و هر مورد دیگری که جزو وجوه تمایز شما محسوب می شود
  • برای داشتن سایتی مرجع و پر مخاطب بر روی توانایی ما حساب کنید
  • لازم به ذکر است که تمامی خدمات طراحی سایت کارا در جهت اجرای پلن بازاریابی و افزایش فروش می باشد و این رویکرد و طرز نگاه نه تنها شعار این مجموعه
  • بوده، بلکه استراتژی اصلی ما نیز میباشد.

طراحی سایت بصورت کارا و پر بازده با در نظر گرفتن اصول حرفه ای طراحی سایت کافی شاپ و اصول بازاریابی اینترنتی و آنلاین

تولید محتوا ی متنی (ترجمه، تالیف و گردآوری) از مقالات آموزشی مفید و مطالب جالب و پر بازدید و جذاب

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات به شکلی حرفه ای با رعایت اصول زیبایی شناسی

سئو و بهینه سازی سایت به منظور نصب بیلبوردی پر مخاطب و موثر در صفحه اول گوگل


تهران شهرآرا روبروی کوچه 13 پلاک 68 – 09124163954 – 02166556143

»»» گروه آرگو | معتبر در ارائه خدمات طراحی وب سایت برای کافی شاپ ها ، رستوران ها و هتل ها

0%